X-mas in the house

Jag älskar Julen, det är det bästa på hela året. Det gör mig ännu mer lycklig, att jag detta år får fira det med förhoppningsvis snö, troligtvis regn. Men det är fortfarande bättre än att fira jul i 40 plus på stranden. Det är det närmaste jag kommit en depression. Jag och Natti har gjort det till en tradition att alltid kolla på The Holiday minst 20 gånger (ingen överdrift) under vintermånaderna. Vi är inne på vårt tredje år nu. Hoppas på att återförenas med min andra sämre hälft, helst nyss.
Wasaparken en solig lördags eftermiddag

Kommentarer
Postat av: HANNA

woho jag köpte också den där tidningen för att få filmen haha. jag måste köpa haklapp dock innan jag ser den igen för man dreglar ju så förbannat över jude law. pussis

2009-11-28 @ 14:55:55
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0