Back to school

Kom just hem från skolan och har precis hällt upp en välförtjänt kaffe i min nya Starbucks kopp.
I lördags kom jag hem från Thailand kl 9 stack nästan direkt till frissan, är numera super blond. Jag är inte helt super nöjd, men jag vänjer mig väl. Tim och Anna kom och joina mig i Vässan och kvällen började hemma hos Mimmie med rosé och vitt vin, och vidare till Månen.
Söndag hade jag Tim och Anna en riktig Svenne dag, vi käka mammas hem gjorda Köttbullar sen åkte vi till Ikea och käka Kanelbullar.
På torsdag åker jag till London med skolan, längtar ihjäl mig.
Mimmie tack för ännu en trevlig lördag, och för att du alltid finns där.

Kommentarer
Postat av: mimmie

det vet du bullen! ;) finns alltid här för dig <3



saknar dina varma-mackor-obsessions! dessutom är det MANDARIN/SATSUMA/KLEMENTIN-säsong!! saknareeej. inte samma grej o äta mandariner utan dig haha de är ju VÅR grej!

2009-10-16 @ 18:22:12
URL: http://modds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0