Vässan

Har precis klivit upp och sitter i min flanell pjamas från tidigt 2000-tal som jag vägrar slänga och mina nyköpta Shepherd tofflor som kan vara det bästa som finns. Beger mig mot Vässan om cirka två timmar men först ska jag njuta av en koppkaffe och den lilla sjöutsikt som jag har från mitt köksfönster. Årstiden Höst ligger 2:a på min årstids lista. Jag bara älskar det, för jag vet att för varje dag som går blir det kallare och kallare och snön är inte längt bort.
I lördag träffade jag mina två älsklingar Lollo och Esmeralda. Lollo var i desperat behov av hårfärgning. Så desperat att hon lät mig göra det. Vet inte om hon ångrar sig nu....
För två veckor sen kom jag på den genialiska idéen på att jag Ullis, Johan och Max skulle ta en daytrip till Finland.
Så igår bar det av, väldigt väldigt dålig idé av mig. Jag mådde som en bäver hela resan, har glömt hur lätt jag har för att bli sjösjuk.

Kommentarer
Postat av: mimmie

babe, hör av dig när du är hemma! är dock hemma & är sjuk så jag försöker tillfriskna så vi kan hänga under veckan :) miss uuuu

2009-10-26 @ 13:16:29
URL: http://modds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0