Family night

Dessa ljuvliga hemlagade ciabattas med tapenade, cream cheese, ungersk salami och ost har jag precis moffat i mig. Helt klart beroende framkallande.
Detta är början på min Trenchcoat, som höll på att orsaka ett nervsammanbrott igår.
Maria, Tiffany och Jag delar rum i London. Kunde faktiskt inte blivit bättre.
Nu ska jag ladda batterierna på både mig själv och kameran, packa och påbörja min läxa. Tim och jag har även gjort onsdag till family night, så ikväll ska vi umgås och äta tacos. So long amigos

Kommentarer
Postat av: louise

åå va gott, gör till mig vettja!



ses snart? puss

2009-10-14 @ 09:37:26
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: linn

vadå london? e du i london? jag fattar inget nu:) hur går det för dig? är du hemma i vässan något under v.44? annars funderar jag på att åka till sthlm någon dag under veckan.

2009-10-15 @ 21:43:49
URL: http://linnylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0