Daddicool

Fyller 50 år idag, detta ska firas med fint restaurang besök sen får vi se vad kvällen tar oss förmodligen mot en sjujävlars bakfylla i morgon.
Men först ska jag avnjuta några avsnitt av Gossip girl och en stor kopp kaffe i min nya Starbucks kopp som jag införskaffat mig. Tänker inte sätta min fot utanför dörren tills ikväll, det fullkomligt öser ner regn.
Igår fick min kropp en välförtjänt tre-timmars aromaterapy massage, body scrubb och ansikts treatment på ett väldigt mysigt spa. Även bröst massage vilket var... speciellt. Massören grabba tag i en patte och börja knåda, jag tänkte eeh ja men för all del ta för dig bara.
Lördagen den 3:e Okt landar jag på svensk mark, förmodligen i Vässan. Någon som vill styra upp någonting av girlsen?

Kommentarer
Postat av: Louise

härligt me tuttmassage, älskling säg bara till om du gilla de så kan jag ge dig när du kommer hem:P



saknar dig!

puss på rumpan

2009-09-28 @ 22:11:15
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0