Beachlife

Här svalkade jag mig idag
Dem två kommande veckorna spenderar jag på stranden i Thailand med min familj. Just nu ligger jag i min säng iklädd flanell skjorta, mjukis byxor och sockor skulle gärna haft mössa också, 15 jävla grader är den inomhus för pappa vägrar höja.
Passar på att slappa nu för sen är jag tillbaka i skolan och då väntar en hel hög med mönsterkonstruktion, jeans som ska sys och trenchcoat som ska konstrueras, klänning som ska mönster förändras och material som ska analyseras, oh dear.
Nu ska drömma om den ljuvliga laxmacka med philadephia, pressad citron och en kopp nybryggt kaffe som väntas till frukost imorgon vid poolen.
Idag svalkade jag mina lurviga på denna öde strand med en kall Singah och Mari Jungstedts nya bok Den mörka ängeln.
Adios amigos

Kommentarer
Postat av: hanna

GUD SÅ BRA att du skaffat blogg tess. eftersom vi är ungefär lika dåliga på att höra av oss både du och jag;) KUL att kunna hänga med på dina äventyr. ni verkar ha det helt LOVELY! ligg en dag i solen åt mig minst, lova! Puss på dig, hälsa la familia.

2009-09-22 @ 20:47:11
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: mimmie

åh ljuvligt! själv ligger jag med en tallrik yoghurt på magen! :D du verkar ha det skönt! saknar dig! pusss

2009-09-23 @ 08:28:33
URL: http://modds.blogg.se/
Postat av: Louise

lovely babe!

ha de underbart o släpp mönsterkonstruktionen ett tag:) fan hade glömt

bort hur långt de ordet är:)

puss på dig

2009-09-23 @ 19:47:37
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0