Food moster

Nu är jag så trött, ögonlocken har jag tejpat upp för att dem ska hålla sig uppe. Varför ska jag vara sånt matvrak för? Även fast jag är hur stressad som helst och har massa skolarbete att göra så sätter jag igår med världens cookalong här hemma. Biffar fylda med feta och gröna oliver, grillade grönsaker och fetaostcream blev det ikväll, ibland önskar jag att kunde nöja mig med en simpel ost och skinkmacka.
Idag fick jag med mig fem plagg från Secret Squirrel, Bri sa: du får ta vilka kläder du vill. Baaaahahaha jag är i himlen. Ska visa er senare. Fick även med mig två rullar tyg hem, så nu måstejag köpa symaskin. På lördag ska vi fota den nya collectionen med squirrelan, det ska bli spännande. Nu ska jag ta bort mina tejpbitar och gå och sova.

Kommentarer
Postat av: amanda

DUKTIGA DU!

Vad tog du för kläder, visa visa!



Puss

2010-08-17 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0