Internship

Hej mina vänner, jag är sjukt dålig på att skriva, ska bättre mig.
'
Sen jag skrev sist har jag fått ett Internship på ett Australienskt ganska nystartat märke som heter Secret Squirrel, börjar nästa vecka. Eftersom jag är ledig varje fredag och man måste ha minst 5 års erfarenhet här för att få patternmaking job, så är det lika bar och börja i tid medans sverige försörjer en.  Ska bli helt underbart och få jobba för ett riktigt märke. Check it out www.secretsquirrellabel.com
'
Jag var även på familje middag med hela Petes familj samt kusiner och unclar och aunties igår. Lökade sönder mig innan, men det gick galant.
'
Skolan har också börjat igen, så nu vaknar jag upp till världens underbaraste soluppgångar kl 6 varje morgon.
Vi har patternmaking 4 utan 4 dagar i veckan, vilket också är sjukt motiverande. Håller just nu på och konstruerar en kimono sleeve jacket med tuxedo collar, som är längre bak. Fyfan säger jag bara vad dyrt det är med tyg här använder 100% wool för $89/m = 615kr METERN, jag är redan pank.
'
Träningen har jag satt igång också, virgin gym har jag, pete och tim joinat. Idag tog jag ledig dock, gradingen i skolan gjorde så att min hjärna fick kortslutning. Ibland är det sjuk frustrerande och svårt att allt är på engelska.

Kommentarer
Postat av: amanda

Bäst är du Syster!

2010-08-05 @ 20:25:58
Postat av: mamma

Jag är oxå stolt även om jag inte riktigt fattar. men saknar dej gör jag alltid! Jag älskar dej!

2010-08-05 @ 21:04:32
Postat av: linn

du är så duktig tess! va roligt med praktiken! super grattis!! massa pussar

2010-08-06 @ 21:55:27
Postat av: mamma louise

Grymt av dig! Du är verkligen grym..fan skulle snacka engelska häromdagen, ja visste inte ens hur man sa gå dit, eller hej då hahah



love you alot det kan ja säga iallfall<3

2010-08-08 @ 17:17:32
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: mamma louise

p.s de har blivit skit dyrt med tygerna här med iallfall i sthlm.

2010-08-08 @ 17:18:37
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0