Fashion design and technology

Har precis kommit hem från min första dag i skolan. Det är en ganska lång väg dit, först 30 min båt sen 10 minuter tåg. Så om allt synkar så tar det 1 och en halv timme dörr till dörr. Mitt schema är grymt 22h i veckan ledig varje fredag. Som gjort för att dra iväg på lång weekends, upp eller ner längst kusten.
Jag tror jag är lite för överkvalifiserad för denna utbildning, ska gå måndag och se. Annars får jag hoppa över ett eller två år om det går.
Jag och Yael från Israel fann varandra direkt, ungefär som jag och mimmie i ettan.
En tupplur nu sen ska vi har en BBQ här.
Igår efter jag kom hem efter en liten shopping tur gick jag och Liam till stranden med varsin Long neck (1l öl flaska).
Eftersom jag har stora köttsår mellan tårna efter mina flipflops så gick jag utan skor. Det skulle jag aldrig ha gjort, marken var så varm så jag fick brännblåsor. Så förmodligen inte klok ut idag när jag gick runt i skolan.

Kommentarer
Postat av: mimmie

jag hoppas för din skull att du inte byter ut mig mot en annan mimmie-version! ;P

2010-02-05 @ 10:58:03
URL: http://modds.blogg.se/
Postat av: louise

älsklingvän. va skönt att de går bra, stackars dina fossingar då. älskar dig vännen hoppas du får hoppa över många år i kursen så kanske du snart e tillbax:)

älskar dig

2010-02-06 @ 22:09:14
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0