The Palace

Idag regnar det så jag har tagit mig till affären för att köpa världens godaste yoghurt med hallonsylt i. Morgonen har jag sprenderat framför Gossip Girl  med en stor kopp kaffe.
Det börjar klarna upp lite nu så jag ska in till The Corso och fixa spar konto sen blir the Warringah Mall för lite shopping.
Imorgon börjar skolan, det ska bli sjukt kul.
Sen jag kom hit har jag
-haft BBQ på stranden, blivit allt för onykter
-Träffat Rach och Chris kollat bröllops bilder
-Legat på stranden och bränt mig
-Sovit med ett öga öppet
-Vart inne i Sydney haft lunch med Scoreman, råkade även få med mig ett par skor hem, oops
Sover heller inte på rygg längre för det första Liam sa när jag kom hit var, vad du än gör sov inte på ryggen, det spökar. Tack för den som om mina nätter ändå inte är sömnlösa för värmen, spindlarna och kackerlackorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0