Week

Yes jag har äntligen fixat eget internet. Skolan går super. Första lektionen på måndag är mönsterkonstruktion lite svårt med alla nya ord. Men det går bättre och bättre. Skolan är bra och hård har sjukt många assesments som kommer upp. Första är minst 5 A4 där du ska analysera kläder under 1900 talet, tur som fan att mitt word är intställt på engelska. I min klass är vi 16st, 4 svenska, 1 kines, 1 sydafrikan resten aussies. Eva-lotta och Isabella bor har i Manly så går köpte vi baugette, salami massa soltorkadetomater och en BIB gick ner och satt oss på stranden och snacka skit. Ngr glas senare låg vi på rad på rygg och kolla stjärnorna och blev djupa.
Har äntligen fått ett eget rum, så imorgon bär det av till IKEA, ska köpa två hästar till mina kläder. Helgen blir det bara plugga och ta det lugnt nästa helg är nämligen Mardi gras ( stoor gay festival ) då blir det party.
På färjan påväg hem från skolan
Eva-lotta

Kommentarer
Postat av: Louise

älskar och saknar dig<3

2010-02-22 @ 17:40:05
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: mamma

Å, du är lite solbränd minsann. Vacker väg du har till skolan! Sköt dej nu o bli inte FÖÖÖÖR djup.

Puss från lilla mamma som saknar dej.

2010-02-23 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0