Weekend

Jag har hittat Naan bröd of Heaven, tänk er Naan bröd fylt med ost yummi yummi. Natti och jag käka Indiskt igår som en lite recovery för fredagen. Den blev ganska lång. Tog färjan in till Sydney vid 16 för att möta upp Liam på Scoremans bar mycket gratis öl blev det, innan vi begav oss till en annan del av stan för att kolla på ett band som spela. Sen vidare tillbaka till Score för ännu mer gratis öl med Natti och Mitch. Slutligen hamnade vi i Kings Cross på Art Factory efter att ha sprungit i spöregn och försökt få ta på en taxi.
Will Liam och jag har vart på Vinne's idag och inhandlat en säng till mig, om två veckor får jag mitt rum tills dess slaggar på soffan bland kackerlacker och spindlar.
Min första riktiga dag i skolan imorgon först på schemat står det Modify pattern to create basic styles och develop patterns from a block using patternmaking principles, det blir lätt som en plätt.
Nu ska jag ta en runda på stranden sen blir det kaffe och en kyckling wok. Later!

Kommentarer
Postat av: linn

totte! jag vill se en update på hur du har det och hur det går i skolan!! är den bra? funderar på å söka... puss!!

2010-02-11 @ 22:14:28
URL: http://linnylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0