Goodbye

Jag har dem senare dagarna ägnat min tid åt mina bästa vänner, med massor av hejdå mys.
Har precis kommit hem efter en jätte trevlig middag på Ruffino med Hanna, Pernilla och Lollo.
I går tog jag farväl av två av mina andra älsklingar Rebecca och Emma på Varda hur mysigt som helst.
I Torsdags var jag Mimmies, hon lagade mat till mig och pysslade om mig som den extra mamma hon är.
Det är så underbart att ha så underbara vänner, trots att vi är bosatta på olika ställen i sverige, världen och befinner oss i olika skeden i livet. All kärlek till er

Kommentarer
Postat av: HANNA

HAHAHAHAHAHA vilka jävla fula bilder. jag dööör. LOVE YOU!

2010-01-24 @ 12:26:06
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: mimmie

ha ha ha ha fyfan va taskiga bilder! kul att du minns oss från vår bästa sida darling!! LOVE

2010-02-01 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0