Birthday

Min födelsedag var alldeles underbar. Frukost på sängen av min älskling. Lunch på en mysig restaurang på beach fronten. Cyklade runt som en galning med mina nya beach cruiser som jag fick av Pete. Kvällen spenderade jag och 20 underbara vänner på bench, ett mexikanskt stället. Vi åt så vi nästa sprack, sen gick vi ut och klubba här i manly, Pete gick ut lite för hårt så honom fick jag släpa hem vid ett tiden. Idag däremot har jag inte mått bra, det har vart toa-säng toa-säng fram till kl 16. Sen gick jag hem och njöt av den sista eftermiddags solen på framsidan med en stor cola och helt plötsligt var huvudvärken borta. Pappa skicket ett stort paket med ungefär 10 000 ballonger, tog ett tag att blåsa upp. En ipod touch fick jag också. Nathie gav mig May-kates och Ashleys bok influence som jag velat ha så länge. Kl är 21.00 här nu jag ska sätta på en film och mysa, på måndag börjar skolan igen.
Pete gav med denhär fina rosen på morgonen. åhmysmysmys

Kommentarer
Postat av: mamma louise

åå vilken snygg cykel babe:)

2010-07-22 @ 15:26:57
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0