What a wonderful world

Hej mina vänner, sorry för dålig uppdatering. Har nu gått klart min första semester har i Aussieland och det gick galant var lite stressigt i slutet med mycke handins och projects. Men nu har jag gjort mig förtjänt av tre veckors holiday.
Kl är 8.30 solen strålar det är mitt i vintern här, och jag sitter på Pete's balkong med hood och mjukiar och njuter av min frukost en stor kopp kaffe och knäckebröd med västgöta kloster ost. Livet är underbart.
Natti och jag snodde Tims bil igår och körde till Ikea, jag satt med min laptop i knät och var gps, natti körde och svettades. Körde inte fel en ända gång. Så igår när vi kom hem bjöd jag på tunnbröd rullar med choritzo, rostad lök med svensk senap och hemgjord potatismos mmmm mmmm mmmm.
Håller på och söker lite jobb nu. Har vart ledig fredag, lördag söndag tills nu. Så jag tänkte fixa jobb till lördag söndag och sen internship på fredagar så jag kommer in i the fashion industry här borta. Fick för övrigt excellent, very well done, you have a flair for patternmaking, på min patternmaking assessment. Det är alltid roligt och höra så jag unnade mig en glass på färjan hem sen.
Idag ska jag hämta upp Rocky från daycare, det är en liten kille på tre år som jag passar ibland. så söt så man dör, tre år och pratar redan flytande svenska och engelska.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis gumman, vad du är duktig! Vill se någon gång vad du gör för något! Saknar dig sötnöt! pussar

2010-07-02 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0