BBQ

Idag har det vart sjukligt varmt, har enbart rört mig mellan soffan och köket. Sliten är bara för namnet på hur jag kännt mig idag. Grillade hemma hos Isabella igår, skit fin utsikt över hela manly harbour. Vädret var underbart, grillspetten var super goda och vinet slank ner som vatten. Sen blev det Shark bar och vid 3 tiden klackade jag hemmåt.
Tror jag är inne på mitt 15 avsnitt av Gossip girl har även hunnit med nothing hill så jag fick sjuka London cravings. Avis på Pete som åker dit till helgen. Nu ska jag förbereda min muntliga redovisning om svenska folkdräkten som jag ska ha på tisdag. Har lånat en folkdräkt jag undrar om jag ska ha på mig den eller inte.

Kommentarer
Postat av: syster

Vill gärna ha bildbevis på dig i folkdräkten tack! :)

Love you!

2010-03-10 @ 08:04:24
URL: http://www.metrobloggen.se/magicmandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0