Bored

Idag har jag vart en riktigt hemmafru, tvättat, städat, lagat mat, gått ut med hundarna. Fyfan säger jag bara stackars satar som måste stanna hemma dag ut och dag in. Jag är så fruktansvärt uttråkad, ska blir skönt med skolan imorgon till kl 09.00 - 20.00, nästan så jag längtar lite.
På onsdag kl 07 kommer Pete äntligen hem, kommer sitta helt okonsentrerad hela dagen i skolan och veta att vi båda befinner oss i olika delar av Sydney. Tror nästan jag kommer ta den snabba färjan till Manly och svepa en öl så jag lugnar nerverna lite, men då blir jag väl sjösjuk istället. Torsdag har jag tagit ledigt från skolan.
Naglarna måste ju fixas ser jag på bilder sådär kan jag ju inte se ut.

Kommentarer
Postat av: lepeka

heej sötis! Jag vet precis hur du måste känna dig! kom förresten inte in på HDK men jag testar nya ansökningar, just nu liggar jag i influensan:( har legat i sängen i snart 6 dagar i sträck, inte vart sjuk så här på länge länge. nu vill jag bara kunna gå upp och springa och allt som har med aktivitet att göra. drick en öl för mig är du snäll och skype när jag blir bättre. pusss

2010-03-14 @ 10:53:56
Postat av: terese

Nej vad tråkigt älskling, men du hade ju inte planerat det där med arbetsprover så jätte duktigt:) Vad är planen nu då, Nya Zeeland jojojo? Ja messa när du är bättre, har du mitt aussie nummer?

2010-03-16 @ 00:53:57
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0