friday im inlove

Älskar fredagar jag är ledig solen skiner det är klarblå himmel och stranden väntar på mig och tim. första morgonkaffen står bredvid och väntar på att bli upp drucken. Min helg började igår kl 14.00 på Aurora Bar med två glas vitt och två skumpa och tre av mina classmates, vid 19 tog jag färjan tillbaka till manly och sen stupa jag isäng och sov till 8 imorse, så nu är jag så utvilad.
Ska ner och köpa Petes födelsdags present snart, ett fallskärmshopp får det bli när han kommer tillbaka. Funderade på om jag skulle göra ett till men jag tror inte mitt hjärta klarar det.

Kommentarer
Postat av: syster

Jag gillar att du håller mig uppdaterad!

Saknar dig!



Pussis

syster

2010-03-26 @ 04:16:37
Postat av: Anonym

Haha...jo gör det igen, kan inte vara sämre än Pete?! Kommer du hem något i sommar? Håller med amanda, kul när du skriver:) Igår var jag och stefan i Köpenhamn och hälsade på Elin! Jätte mysigt, saknar dig!

2010-03-26 @ 12:08:05
Postat av: mamma louise

tack för ditt inlägg bästa du, nu har du gjort min dag. älskar dig<3



p.s hoppa igen för mig:)

2010-03-27 @ 11:03:50
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: linn

är det inte dags för en uppdatering gullet??!:)

2010-04-11 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0