Kids and house sitting

Är nyss hemkommen till mitt nya hem under två veckor. Jag och Natti ska passa två kids i Mosman.
Har precis gjort en dubbel espresso med en lite gnutta mjölk, slängt ihop en kyckling tacos för snart kommer en hungrig Will hem från skolan.
Sov som en klubbad säl inatt, tog fel buss hit igår så jag fick gå i en halvtimme med en stor jävla meter lång platt väska med alla design grejer, min vanliga väska datorn och mobilen i varsin hand. Mördar spindlar till höger och vänster. Tur som fan att jag har gps på mobilen annars hade jag fortfarande vart ute och vandrat. Imorgon är jag ledig ska sitta på balkongen och sola om det inte blåser så mkt. Bilder från när vi var barnvakt för exakt ett år sen, shit vad tiden går fort.
Huset i Mosman (Klippan på andra sidan till hör Manly)
Morgon kaffe på balkongen
Solning på balkongen

Kommentarer
Postat av: syster

Fin du är syster!



Är de bikinin ja fick av dig? Trodde den va med mig här eller har du köpt en lika dan?



Saknar dig!



PUSSAR

2010-03-12 @ 07:08:28
Postat av: terese

haha du fick den för mina pattar fick inte plats. saknar dig också

2010-03-12 @ 10:49:20
URL: http://thetesch.blogg.se/
Postat av: lollo

saknar dig snyggve<3

2010-03-14 @ 10:28:43
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0