Mys

Ligger i min säng, är helt slut efter min sista dag i skolan för denna vecka, så skönt att vara ledig varje fredag. Har suttit och gjort pattermaking med levande ljus, råkade elda upp halva linjalen. Jävla skit, nu måste jag köpa en ny. Sovmorgon imorrn iaf sen bär det av till bibblan för lite reserch. Förhoppningsvis är jag färdig på lördag, då blir det bio Alice is underlandet, eller avatar på IMAX men då måste jag ta mig in till city och det tar emot lite.
Om en vecka och fem dagar kommer Pete hem, ååh mysmysmys i två dagar sen drar han till Bali i tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Lepeka

Du verkar ha det bra och kul att du skriver lite mer:) Längtar du inte hem något?!? efter mig såklart! ;) Vad har du för adress?? Kan vara bra att ha:)

2010-03-05 @ 09:24:19
Postat av: terese

Haha klart jag gör, inte så mkt hem bara efter er. vi måste skypa snart. skickar ett mail med adressen.

2010-03-05 @ 13:02:37
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0