My room

Idag har det regnat hela dagen, typiskt höstväder. Jag är saknig så jag har tänt ljus och hällt upp ett glas rödvin och satt coldplay på högsta ljud som går på min mac. Pluggandet kommer jag inte ifrån håller just nu på med mitt fjärde A4 av fem just nu om the brassiere. Sen har jag 30 sidor fashion process att läsa ska även börja min fashion dairy om fashion forcasting om requiem vinter 11/12 allt detta till imorgon.
Frank har inte visat sig, hoppas han håller sig gömd.
Linn: glömt och svara dig, skolan är jätte bra. tycker verkligen du ska söka. något speciellt du undrar över?
Lägger upp bilder så ni kan se hur jag bor!!

Kommentarer
Postat av: linn

mysigt du har det gumman! om du har utb. hemsida nära till hands så får du gärna länka den på fb eller något. Var har du gjort av mannen? har du tappat bort honom? hur mår du i övrigt? hur går det med spindeln?:) puss

2010-03-02 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0