I live here

I onsdags så överraska Pete med att ta ut mig på en jätte mysig middag, han ringde och sa sätt på dig ngt fin sen åkte vi till en jätte mysig liten italiensk restaurang. Efteråt hade han bokat bord på en jätte fin restaurang/bar med utsikt över hela sydney harbour bridge, satt där och drack rödvin och njöt över att ha världens bästa pojkvän. Här är förresten Manly beach i dagsljus och solnedgång. Jag bor på detta underbara ställe, är världens lyckligaste. Önskar bara jag kunde få dela det med alla min underbara vänner där hemma i Sverige.

Kommentarer
Postat av: lepeka

ÅÅhh vad mys! Saknar dig vännen och vill också att alla nära och kära är samlade, kan vi inte dra en skype snart? puss

2010-05-21 @ 17:06:07
Postat av: mamma

Åååååå,älskar solnedgångar. Min Carsten o jag brukar åka till solnedgången över Öresundsbron. Men vad är den mot denna vackra vy. Förstår att du är väldigt lycklig, min dotter, men jag saaaaaknar dej! Puss från mamma

2010-05-21 @ 17:10:19
Postat av: amanda

Jävla gullhuve!

Jag är så glad för eran skull min finingar!



Love you!

2010-05-22 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0