Project

Nu börjar ett nytt spännande project i skolan, den ända betygsatta. Pass credit or destinction står på spel bara 5pers av 5 klasser kan få destinction.
Vi ska designa kläder för ett Australienskt mid market märke, förståss är det inte på riktigt. Det ska bli så sjukt kul, först ska lärarna betygsätta oss i patternmaking och sewing från 1-10. Jag känner mig väldigt excited, jag är på krigstigen en av dessa destinction står det mitt namn på. Annars kommer jag bli väldigt grinig.
I eftermiddag åker jag och Pete till en av hans bästa vänners farm 3-4timmar nernåt landet. Ska bli kul och komma iväg lite från Sydney. Lite synd bara för det är Sydney fashion week denhär helgen.
Pete tvingade mig och köra bil här första gången för det här året, får kortslutning varje gång, vet varken vad som är höger eller vänster, blinkers eller vindrutetorkare.
Nu ska jag käka lunch med Eva-lotta har sånt enormt sug efter sushi, det är den ända jag vill äta om dagarna, sen ska jag sätta igång och researcha mitt märke.

Kommentarer
Postat av: mamma louise

fan va kul:)

ha så mysigt i helgen

love you

2010-05-07 @ 11:08:27
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: linn

om det är någon som kan kriga sig fram till målet med envishet så är det du!:) på dom bara!

2010-05-08 @ 00:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0