Down the coast

Pecis hem kommen från bushen, har slängt mig i sängen med en kaffe. Det är för fint väder för att ligga inne så jag ska bege mig ut på en springrunda på stranden, ska bara vänta på att tvättmaskinen blir färdig.
Helgen var jätte trevlig, kom dit fredag kväll och drack öl runt öppna spisen, inlindad i täcke och halsduk, det är inte varmt i Australien längre de är vinter här nu.
Lördagen var helt underbar med strålande sol och friska vindar, perfekt för velour mjukisarna, myströjan och uggisarna, trash magzen och verters original kolorna joinade mig på stranden medans grabbarna fiskade och Pete surfade. Sen gick vi och letade musslor på stranden till kvällens käk. Eftermiddagens aktivitet var tennis och öl, mot skymningen satt vi runt elden och lyssna på musik och drack mer öl. Jag satt och var helt fascinerad av stjärnorna, så sjukt mycke stjärnor.
Idag är det morsdag här vet inte om det är i sverige men jag sänder en tanke till min underbara mamma som har 2/3 av sina barn på andra sidan jorden, hoppas casper tar hand om dig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman!

Då var det dags igen.....snyft....påminn mig inte om att ni är så lågt borta. Inte mors dag här men tydligen både hos dig o i Amerikat.

Det ända jag vill är att ni ska sköta er o ha det bra o vara lyckliga, då är jag lycklig. Casper kommer idag o han är så rolig ungen.

På Torsdag ska jag åka o gosa med Max o lillfisen. Foton kommer.

Jag älskar dej! Pussa min snygga svärson. Din mamma

2010-05-10 @ 06:53:45
Postat av: mamma louise

åå va skönt det låter.

själv går jag som en gravid pingvin, och ja de ser roligt ut:)

älskar dig tess

puss lollofis

2010-05-10 @ 15:27:03
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Lepeka

KOM HEM!

2010-05-13 @ 14:46:52
Postat av: HANNA

åh torre. det ser helt fuckin amazing ut. nästan så att jag och disa skulle komma efter. vi skulle älska att lunka (inte springa) på stranden. hon och hennes valpar hälsar förresten, men dom visar ännu inga livstecken. och det gör henne förstås lite bekymrad och deppig. imorrn ska jag visa henne hur man gör hjärt- lung räddning så får vi se om hon får nån fart på dom. nu ska vi krypa till kojs här i svedala. jises vad vi saknar dig. hälsa pete, u are all looking DAMN GOOD! MUCH LOVE // hanna och mamma-disa!

2010-05-13 @ 22:21:44
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0