Mangoooo Season

is here, avnjöt min första idag. Men fyfan vad dyra dem är nu i bröjan. Idag har jag vart inne i Sydney och käkat lunch med Tim och hans föräldrar. Sen blev det lite shopping inför sommaren. Sitter och väntar på att grabbarna ska komma hem nu, jag bjuder på Grekiskt idag, Chicken Souvlaki med pita bröd, greek sallad, pompa, hommus och tatziki mmm mm mmm.
På nyheterna nyss var det om en kvinna som fött en 5.6kg bebis genom kejsarsnitt, PÅ NYHETERNA förihelvete. Lollo ska vara med på nyheterna då också som födde nästan en lika stor tjockis normalt. krigarlollo

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååh mango, love it, har en hemma som ligger och mognar. Skönt för er med sommaren, här är det höst och snålblåst mina fötter och händer är iskalla! <3

2010-10-05 @ 12:05:46
Postat av: Mamma Louise

Hahaa eller hur:) jag borde fan få pris:)

åå va gott med grekiskt, vill osså!

love you

2010-10-05 @ 15:12:10
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0