Secret Squirrel

Här mina underbara chefer (Andrew and Bri från höger) och mina intern kompanjorner (Lauren and Maddy) Och sen jag The super intern som dem kallar mig för. Jag ska trotsa vädret och ge mig ut på en promenix till Shellie beach, det regnar och blåser storm, men jag måste ut och röra på mig. Annars kommer det bli den sista dagen min dator är i  livet. Jag satt och soursa companies (70st för att vara exakt) för olika services igår och allt försvann 12h jävla arbete, jag är så nära på att kasta ut datorhelvetet.

Pigeon Ground

Kommentarer
Postat av: Helén

Nu har jag äntligen hittat hit. Verkar som du har det jätte bra. Louise o barnen var här i helgen och jag längtar jämnt efter dom men då tänker jag på Eva hur hon har det. En i Australien och en i USA..hmm. Ska aldrig mer klaga att dom bor i Stockholm. Saknar dig och syrran jätte mycket. Ska vinna pengar så vi kan åka o hälsa på dig.:) Puss och kram Helén

2010-10-04 @ 18:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0