Home alone

Min första lediga dag på lovet idag, har jobbat hos Squirrelan hela veckan, dem lansera sin nya kollektion igår, blev mkt skumpa. Efter drog jag och Nathie vidare på Park lifes preparty, med alla Dj's. Jag är total ovetandes om hur alla ser ut, men natti hade sten koll. Tog av misstag lite på sångaren i Blockparty's rumpa. The Hills och Gossip girl gå om varandra på tvn idag, har precis städat badrummet och pluggat lite. Jag har bjudit över Natti på middag ikväll, grillad Portabello svamp fylld med mozzarella och och pesta med grillad kylling file, hemgjord cole slaw och grillade grönsaker. Först tänkte jag ta mod till mig och köra till affären, själv. svettas bara av att tänka på det, gillar inte att ha så mkt bil på min västersida, tänka tvärtom hela tiden o se till att jag ligger i vänster filen. Pete har åkt upp till cresent head med grabbarna, hans bästa vän ska gifta sig, så det är bucksparty time på g, strippor strippor och åter strippor. KUL!
Här är min nya playsuit förresten, sjukt skön kommer jag använde mkt i sommar. Bilder från festen kommer

Kommentarer
Postat av: Mamma Louise

Lovely tess miss ya

2010-09-30 @ 18:23:34
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0