my man

Ligger i VÅRAN säng (Petes och min känns fortfarande konstigt och säga det) inlindad som en vårrulle i täcket och myser till ljudet av åskan och regnet.
Efter skolan idag gick jag och Rebecka och fönster shoppa i Paddington, på vägen hem drabbades jag av migrän symtomen och då var jag en busfärd, båtfärd och cykel färd hemifrån. Förlora helt synen på sidorna och sen är det som om en blixt från en kamera är fast klistrad på hornhinnan, du ser alltså 0, huvudvärken kommer galopperandes och du vet vad som kommer härnäst. Spyan!
Som tur var kom jag inte längre än huvudvärken, Pete kom och hämtade mig på färjan och bäddade ner mig i sängen, hämtade huvudvärks tabletter och pussa panna. Han är det bästa jag vet, min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Mamma Louise

kry på dig älskling!

tur att du har en underbar sambo babe.

puss puss

2010-09-14 @ 19:12:26
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla gumman då! Tur för honom att han sköter om dej, han har ju snott dej från mig.

Hoppas du är bättre nu då.

Love you!

Din mor

2010-09-15 @ 07:14:17
Postat av: Pandan

Lille nuttis! Puss fran syster

2010-09-15 @ 22:17:27
Postat av: Pernilla

Åh nu börjar jag nästan gråta. Då har du vart borta för länge alltså. Jag lovar och svär att så fort jag börjat tjäna pengar och gått ut skolan planerar jag en tripp till dig. Gbg är urmysigt, önskar att du vore här, då kunde vi gått o shoppat och ätit på ngn uteservering, det är sol och höstkallt idag (lagom för dig). På hm är jag visual merchendiser, skyltfönster osv... kul men stressigt! love you!!

2010-09-29 @ 18:10:33
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0