Sambo

Som ni kankse har sett på Amandas blogg, så har jag och Petan tagit det stora steget och flyttat ihop. Idag tvingade jag med honom till Ikea, han tyckte inte alls det var nå kul, jag däremot var överlycklig. En expedit bokhylla blev det och lite köksprylar. Pete är värre än värst när det kommer till att slänga saker, han har sååååå mkt crap som han vääägrar och slänga. Värre än morsan t o m. Kanske ska slänga det åt honom.
Men det är så mysigt så, ikväll har vi satt ihop bokhyllan tillsammans, druckit öl och käkat thai. Ska ta lite bilder och visa. Min adress nu är 7/108 North Steyne. NSW 2095 Manly. Australia. om ngr känner för att skicka en påse lösgodis ngn gång eller en vikingpizza med blandad sås, eller bea sås mmmmm.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vaddå värre än morsan? Har väl inte så skräpigt hemma. Godis är på väg för tusan.

Lycka till i nya lyan o var snäll mot Pete nu. såna som han växer inte på trän.

Puss från lilla mamma

2010-09-05 @ 21:42:23
Postat av: Rebecca

haha eller kanske skicka mig själv?? kanske komma hem och hälsa på snaaart? tycker jag iallafall! puss påre' hälsa sambis!

2010-09-05 @ 22:03:42
Postat av: Syrran

Har inte Tim berättat för Pete vad han ger sig in på?

Stackarn :P



Hoppas ni trivs bra tillsammans!

Love you

2010-09-05 @ 22:13:41
URL: http://www.finest.se/amandaisraelsson
Postat av: HANNA

GRATTIS min lilla älskling.

2010-09-05 @ 23:43:15
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Mamma Louise

Haha härligt snygging och hälsa sambon dig grattis:)

massa bilder vill jag se!

love you

2010-09-06 @ 17:55:35
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0